Uchylenie rąbka tajemnicy czyli wywiad z Administratorem top czatu.
Zdecydowałam się rozwiać nieco tajemnicę dotyczącą nowego Administratora , który postanowił przywrócić to miejsce do życia .
Jego pomysł na ciąg dalszy top czatowej przygody powstał po prostu pod wpływem dużego sentymentu do tego miejsca i chęci współtworzenia nowej społeczności.
Wielu z Was zastanawia się w dalszym ciągu kim jest właściciel tak lubianego przez nas portalu internetowego .
Mam nadzieję, że tych kilka przygotowanych przeze mnie pytań ułatwi Wam , chociaż w minimalnym stopniu poznanie aktualnego "szefa szefów " albo raczej przybliży nieco obraz jego osoby .
A zatem moje pierwsze pytanie brzmi:
Lexie:
Jakie są Twoje dotychczasowe doświadczenia jako osoba prowadząca portal ?
Admin:
Wcześniej nie miałem doświadczenia zbytniego jako osoba prowadząca portal, ponieważ jestem samoukiem i dlatego zmiany które wprowadzam są metodą prób i błędów. Poza tym jestem też właścicielem innego serwisu internetowego .
Lexie:
Czy Twoim zdaniem prowadzenie portalu przynosi sporą dawke satysfakcji i zadowolenia ?
Admin:
Tak , prowadzenie portalu przynosi satysfakcję szczególnie wtedy ,gdy uda się coś wprowadzić nowego , gdzie musiałem poświęcić na to kilka ładnych godzin a co przenosi się na dni. No i też potrzebne są osoby, ktore pomagają ci w codziennym prowadzeniu portalu jak i funkcjonowaniu czyli Super Moderatorzy, Moderatorzy i Strażnicy na czacie .
Lexie:
Czy łatwo jest znaleźć czas na tak czasochłonne hobby ?
Admin:
Fakt , jest to moje hobby od kilku ładnych lat. I jest to naprawdę czasochłonne a szczególnie wtedy, gdy występują jakieś awarie lub gdy usiłuje wprowadzić coś nowego , typu modyfikacje lub gry . Kiedyś miałem na to więcej czasu ,niestety teraz mam go znacznie mniej. Ale zawsze w wolnych chwilach siadam i staram się coś zmienić na lepsze lub wprowadzić nowe opcje. Czasami by wprowadzić coś nowego potrzeba na to kilka dni.
Lexie: